Lancia Ypsilon

Lancia Ypsilon

Nova Lancia Ypsilon, "admiralski brod" koji u samo 3,84 metara donosi najbolji talijanski stil, inovacije i ima malu emisiju štetnih plinova. Po prvi put predložena u verziji s 5‐vrata i dizajnirana da ponudi još veću praktičnost i udobnost ljubiteljima Lancia šarma, tehnološke izvrsnosti i jedinstveni stil.

U srcu Ypsilon dizajna je originalni pristup "premium" auto koncepta koji redefinira značenje riječi "luksuz", fascinantan onima koji traže originalnost i karakter, onima koji vole tehnologiju i eleganciju i onima koji se dive kvaliteti i inovacijama. Uz Ypsilon, luksuz postaje nešto jedinstveno što izaziva emocije, zadovoljstvo "posjedovanja" ali bez pretencioznog nastupa, potraga za jedinstvenosti u bilo kojem području, iskaz nečije istinske osobnosti ne dopuštajući da bude pod utjecajem odluka drugih. Sada štafetu preuzima nova Ypsilon, što potvrđuje da je "Fashion City‐Car" u punom smislu te da i dalje osvaja svojom osobnošću, sofisticiranim, ali je i odrasla i sazrela. Ispod polirane vanjštine Ypsilon nosi prestižnu "Made in Italy" oznaku koja je nedavno dobila četiri nagrade na Međunarodnom Engine of the Year natjecanju.

MOTORI

Inovativni Twin Air od 0.9 ccm i 85 ks, motor je koji je nadmašio konkurente motore u svim kategorijama u kojima se natjecao te je bio imenovan kao "International Engine of the Year 2011". Zajedno s Twin Air motorom, izvrsnost nove Ypsilon slijedi s eko‐friendly motorima ; 1,2 Fire EVO II (69 ks) i 1.3 Multijet II (95 ks) a tu je također i 1,2 Fire EVO II Bi‐fuel motor (benzin i LPG) koji će uskoro biti dostupan a svi standardno sadrže Start & Stop sistem kao i jedinstvene značajke u ovoj kategoriji kao što su novi "Blue & Me‐TomTom LIVE", Sustav "Smart fuel", druga generacija Magic Parking senzora, Bi‐Xenon prednja svjetla i LED stražnja svjetla.

Dorađena i inovativna talijanska "5‐vratna" s izgledom tipičnih "3‐vrata", novi Ypsilon je vrlo kompaktan automobil, tako da ostaje u B segmentu, ali s visokim standardima prostranosti i udobnosti: iako je samo 384 cm duga, 167 cm široka i 152 cm visoka, uz međuosovinski razmak od 239 cm, novi Ypsilon može primiti do pet osoba, a u odnosu na svoju veličinu ima jednu od najupečatljivijih unutrašnjosti u svom segmentu. Bez povećanja stražnjeg putničkog prostora, izvrsna dostupnost i udobnost su postignuti uz korištenje "tankih sjedala", tehnologije koja se ovdje prvi put koristi u Fiat Group Automobiles.

INTERIJERI: šarm i praktičnosti

Novi Ypsilon potvrđuje i proširuje baštinu svojih prethodnika, dodajući još više elegancije i inovacija. Obilježja koja su uvijek obilježavala Lancia‐ne gradske automobile, kao što su jedinstvene presvlake interijera koje su prerađene kombiniranjem klase i hi‐tech sadržaja. Koncept koji je vodio dizajn prostora je ukorijenjen u slavnu prošlost marke, ali s dodatkom snažnog tehnološkog naglasaka.

Inspiracija za unutrašnjost je zagrljaj. Ploča s instrumentima je u sinergiji sa stranicama vrata koje u pozadini savršeno okružuju zadnja sjedala. Dizajn armaturne ploče ima cilj istaknuti kontrast između umetnute tkanine koja se proteže prema putnicima, s gornjim dijelom koji prati liniju vjetrobranskog stakla. Izgrađene krivulje stvaraju efekt perspektive s iščezavajućim točkama koje su pozicionirane na kraju ploče kako bi se naglasila njezina širina. Prostora za putnike je, dakle, stvoren kroz oduzimanje volumena i predstavljen je kroz šuplje površine koje kombiniraju različite funkcionalnosti, perceptivnu upotrebljivost i estetsko zavođenje.Analizom oblika, vidljiva je gradnja preklapanja slojeva.

Prvi su tkanine, prekrive mekanim materijalima kako bi se poboljšao dojam udobnosti, stvarajući osjećaj putnicima kao da sjede na vlastitom kauču.Krivudave linije doprinose na tehničkim mjestima kao što su otvori za ventilaciju i središnja konzola. Kontrast između elemenata je obilježen vitkom crnom trakom koja okomito presijeca instrumentnu ploče te spaja središnje instrumente sa ručicom mjenjača, dajući dojam lakoće koja je još naglašena bijelim LED diodama na kraju. Konzola gdje se nalaze radio i klima uređaj je plutajući element te se odmara na središnjem difuzoru, dok metalni ventilacijski otvori proizlaze iz "suza" u tkanini. Na kraju, dizajn vrata je jednostavan i omotački, dok udobna i visoko zatvorena sjedala daju sportski rub.

Na taj način nova Ypsilon nastavlja svoju dominaciju u kategoriji gradskih automobila te odgovora na nedavne tržišne trendove, gdje "5‐vrata" izvedba na tržištu predstavlja dvije trećine B segmenta. U vezi kvalitete, udobnosti i uporabljivosti interijera novi automobil je odlučan učiniti sve razlike. Uskočite unutra i postat ćete svjesni profinjenih materijala i kombinacija boja, pažnje na detalje kao i brojne mogućnosti za prilagodbu.

SIGURNOST

Novi Ypsilon nudi do 6 zračnih jastuka (prednji, zračne zavjese i bočni), sigurnosni pojasevi s dvostrukim zatezačima i limitatorom opterećenja. Posebna pažnja je također posvećena sjedalima. I prednja i stražnja sjedala su opremljena sa zaštitnim sustavom (koji sprečava tijelo od klizanja ispod sigurnosnog pojasa), prednja sjedala imaju anti‐whiplash sustav (koji ograničava put glave nakon sudara i tako smanjuje rizik od trzajnih ozljeda prilikom udara u stražnji dio vozila) standard za cijeli raspon, baš kao i Isofix elementi za dječja sjedala na stražnjim sjedalima.

Sigurnosti je dizajnirana od strane dizajnera i Fiat Centra sigurnosti koji je ispitao sve moguće vrste nesreća: prednji i bočni sudari, prevrtanja, lančani sudari i sudar sa pješacima. Različite brzine su uzete u obzir, kao i različite vrste prepreka pa i različite vrste korisnika s bitno različitim fizičkim osobinama. U vrijeme lansiranja, raspon nudi više od 600 mogućih prilagodbi koje su nude kroz 3 specifikacije oprema (Silver, Gold i Platinum), sve stvorene kako bi ponudile visoku vrijednost proizvoda kupcima, 16 elegantnih boja od kojih su 4 Bi‐color, 6 različitih vrsta presvlaka, 3 vrste aluminijski naplataka i 3 motora: (69 KS 1,2 Fire EVO II i 85 KS 0,9 TwinAir, kasnije dostupan s DFN polu‐automatskim mjenjačem), turbodizel (95 KS 1,3 Multijet II), svi opremljeni sa Start & Stop tehnologijom kao standard. Imajte na umu da oprema na području sigurnosti je standard na cijelom rasponu: elektronska kontrola stabilnosti zajedno s ASR i Hill Holderom, ABS s EBD, 4 do 6 zračnih jastuka (za vozača i suvozača, zračne zavjese i bočni zračni jatuci), uz ISOFIX dodatke.

Dakle, novi automobil predstavlja evoluciju modela Ypsilon u smislu tehnologije, sigurnosti, udobnosti i uporabljivosti, ali čak i tako čuva svoje pozicioniranje "dostupnog luksuza" kao što atraktivna cijena i pokazuje. Detaljnije Silver razina pruža centralno daljensko otključavanje, podesiv upravljač po visini i dubini, električni prednji prozori, 50/50 djeljiva stražnja sjedala, sjedalo vozača podesivo po visini, 15" čelični naplatci, radio set‐up i stražnji grijani prozor. U pogledu sigurnosti, ABS sa EBD, ESP zajedno s ASR i Hill Holder, prednje i bočne zračne jastuke, kao i Isofix dodatke koji se nude kao standard. Gold verzija opreme dodaje: ručni klima uređaj, radio sa CD i MP3, električno podesivi bočni retrovizori, volan i ručica mjenjača presvučeni kožom, Castiglio presvlake i Comfort Pack. Konačno, Platinum razima opreme pruža: stražnji električni prozori, svjetla za maglu, 15 "aluminijski naplatci, stražnji nasloni za glavu i sjedala presvučena kožom.

Cjelokupni dizajn nove Ypsilon je zamišljen od samog početka da odvaja različite dijelove automobila, kako bi Bi‐color verzije došle do izražaja. Uostalom, boja nikada nije bila samo stvar estetike kod Lancie Ypsilon. Naprotiv, ona je sastavni dio filozofije proizvoda na kojoj se temelji elegancija, glamur, osobnost, igra, kreativnost, stil i najšira lepeza mogućnosti za prilagodbu. Novi Ypsilon u tome nije iznimka te u rasponu vanjskih boja ima široku paletu: 2 pastelne, 2 troslojne boje ‐ Tristrato, 4 metalik, 4 s perla efektom i 4 Bi‐colore boje.


Lancia Ypsilon - Slike vozila